28 december 2018
Marknads- & säljansvarig till Englaporten
Som marknads- och säljansvarig har du huvudansvaret för att organisera, driva och utveckla försäljningsarbetet för hela Englaporten. Du bidrar med att hitta och öppna upp nya vägar för att bearbeta marknaden kommersiellt samt för att utveckla affärsnätverket Englaklubben.

Englaporten är en funktionell, toppmodern och högklassig konferens- och nöjeslokal i Sundsvall som genom uthyrning av lokaler erbjuder helhetslösningar inom allt från mat och dryck till musik och underhållning för olika typer av evenemang för såväl för företag som privatpersoner, läs mer på: www.englaporten.se

Är du en person med starkt driv, har en förmåga att skapa goda relationer samt tycker om att göra affärer? Då ska du söka tjänsten som marknads- och säljansvarig till Englaporten – Sundsvalls mest spännande konferens- och nöjeslokal.

Som marknads- och säljansvarig har du huvudansvaret för att organisera, driva och utveckla försäljningsarbetet för hela Englaporten. Du bidrar med att hitta och öppna upp nya vägar för att bearbeta marknaden kommersiellt samt för att utveckla affärsnätverket Englaklubben.

Arbetet innebär att marknadsföra och sälja in uthyrning av våra lokaler för olika evenemang såsom konferenser, nöjestillställningar, kalas, kick-offer, temaaktiviteter, styrelsemöten m.m. Du sköter hela processen från bokning av kundbesök, kartläggning av kundernas behov till att presentera de bästa lösningarna. Vi har etablerade affärsrelationer med såväl stora som små företag inom många olika branscher. Du kommer att bearbeta både befintliga och nya kunder genom löpande kontakter för att på så sätt skapa och vidareutveckla goda relationer.

Utöver direkta möten med kund som till största delen sker genom visning av våra lokaler sköter du också det administrativa arbetet som t.ex. offert- och avtalsskrivningar samt hanterar affärsförhandlingar och bokningar. Utifrån de behov och önskemål som kunderna efterfrågar är du den som sköter du kontakten med våra samarbetspartners. Du ansvarar även för samordning av de praktiska frågorna som rör lokalerna ex: städ, teknik, utrustning, projektering, löpande underhåll vilket sker genom nära samarbete och dagliga kontakter med det fastighetsbolag som sköter driften.

Vi söker dig med ett stort nätverk och som med dina erfarenheter inom marknad och sälj har en god förmåga att agera självständigt inom området. Som person är du affärsdriven och handlingskraftig men samtidigt ödmjuk och prestigelös. Du har lätt för att samarbeta och har en god social och kommunikativ förmåga, vilket behövs i dina löpande kontakter såväl internt som externt.

Då våra kunder är etablerade i Sverige så är goda kunskaper i svenska ett krav (både i tal och skrift). Vi förutsätter att du är en god användare av program inom MSOffice samt har erfarenhet av affärssystem.

Tjänsten avser anställning hos Englaporten i centrala Sundsvall med start snarast möjligt.

Rekryteringen sker i samarbete med Rutinera för mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Petra Elf 070-760 64 47. Din ansökan mailar du till: petra.elf@rutinera.se märk med ”Englaporten”. Då urval och intervjuer pågår löpande ber vi dig att skicka in den omgående, dock senast den 20 januari 2019.

Snabbfakta:

Företag: Englaporten

Ort: Sundsvall

Omfattning: Heltid

Sista ansökningsdag: 20 januari 2019

Kontakta rekryterare:

Petra Elf

VD bemanning & rekrytering

070 760 64 47